This entry was posted on Wednesday, September 24th, 2008 at 07:48 and is filed under Družba. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.


Janša je za Slovenijo najboljša opcija
Ne samo, da ljudje sploh niso glasovali za boljšo opcijo, temveč so bili za in proti Janši, ki je zadnje leto dobro vladal. Kaj je naredila Janševa vlada bolje (Todi pri Iztoku Gartnerju):
– uvedla je vinjete
- ukinila je nalepke za registracijo vozila
- zvišala pokojnine
- zvišala plače
- znižala notarske storitve
- pospešila gradnjo onkologije in pediatrije
- uvedla prvo soboto v mesecu za delovno na upravnih enotah
- zmanjšala brezposelnost
- z uveljavitvijo kvotnega sistema povečala zaposlovanje invalidov
- končno je za vrat zagrabila goljufive firme, kot je SCT
- obiskovala regije, kot še nobena vlada doslej
- odlično in ažurno reagirala ob naravnih katastrofah (Janša je bil ob poplavah v Železnikih dvakrat v prvih dveh dneh)
- zvišala dodatke za družine
- olajšala situacijo družinam, ki imajo v vrtcu več otrok
In še mnogo stvari. Definitivno najboljša vlada doslej. Z naskokom.
Ne samo, da so ljudje zaslepljeni in resnično verjamejo, da jih bodo preoblečeni komunisti (LDS, SD, Zares), spravili na zeleno vejo. Japajade.
Vse to je samo iluzija, posledica dolgoletnega pranja možganov, da bo komunizem prinešel lepšo prihodnost. Že res, da nimamo več enopartijskega sistema, tako kot pred dvajsetimi leti. Imamo pa enako miselnost. Imamo iste ljudi, ki že od časa socializma vedrijo in oblačijo po strankah (prej ZK zdaj SD, prej ZSMS zdaj LDS, Zares je pa samo nova varianta LDS-a). In ti ljudje imajo popolnoma enake miselne vzorce kot pred dvajsetimi leti. Samo leporečje. Samo govorjenje, praksa pa…
Moje upanje je, da bo Janša ponovno preštel glasovnice in bo rezultat volitev na nož, a pozitiven za SDS. Drugače nas pa ne čaka nič dobrega, se bojim.
Povezano:
- spookymulder: Že čutite novo klimo? Spremembo klime, namreč
- Pavel: Golobič in Janša: Dva super stratega Slovenije, a noben ni sposoben razvojne vizije Slovenije
- ervinator: Borut Pahor se bo političnih botrov težko otepal
- Razgledi: Je Janša zmagal, tudi če je izgubil?
84 Responses to “Janša je za Slovenijo najboljša opcija”
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.

September 24th, 2008 at 08:00
Škoda energije za politike.
September 24th, 2008 at 08:38
Najprej glede Todijevega komentarja:
Strinjam se, da je ta vlada imela tudi pozitivne ukrepe. Doslej jih je imela še vsaka, od naše selektivnosti in političnih preferenc pa je odvisno, kako na njih gledamo. Žal pa se ne morem strinjati z ugotovitvijo, da je Janša zadnje leto dobro vladal. Njegova vlada je relativno dobro vladala v prvih dveh letih, ko je načrtovala nujno potrebne reforme, nato pa je to opustila v svrhe populizma, najbrž tudi zato, ker se je ravno takrat konsolidirala dotlej razsuta opozicija in si zato Janša ni več mogel privoščiti nepopularnih ukrepov. Raja (in tega izraza ne uporabljam v negativnem smislu) je v teh težkih časih pač orientirana na kratkoročne zadovoljitve. Glede vinjet še vedno nisem prepričan, da so dobra rešitev na dolgi rok. Plače in pokojnine se niso bistveno zvišale, itak se vsakič višajo glede na indeksacijo cen in bi to morala storiti katerakoli vlada, tako da to zame ni argument, sploh glede na to, da se stopnja revščine viša. Tudi brezposelnost se ni zmanjšala, uporabila se je samo druga statistična metoda, tako da so bili rezultati nižji. “Goljufivih firm” a la SCT ni zgrabila za vrat, javna aretacija Ivana Zidarja ni pripomogla k ničemer, razen seveda kratkoročno zadovoljiti rajo, češ “lej ga barabo, končno se je zanj našla palica.” Postopki zoper Zidarja (sploh tisti v zvezi z bivšim tožilcem Penkom) so se vodili diletantsko, sodna preiskava pa sploh še ni uvedena. Ampak očitno je nekaterim važno le, da je človek javno ožigosan za barabo, ne pa da se zadeva razčisti na sodišču. To, kako je ta vlada reagirala ob naravnih katastrofah, bomo presojali v prihodnosti, Janšev obisk na lokaciji je sicer hvalevredno dejanje, ampak situacije pa bistveno ne reši. Zame ta vlada pade predvsem na področju davkov in financ ter seveda na zunanjepolitičnem področju in neizpodbitnem selektivnem političnem vplivu na organe pregona glede določenih zadev. Tega tudi številni predvolilni cukrčki ne morejo popraviti.
Omenjenje komunizma v isti sapi s trojčkom KGB mi je preprosto smešno, kot sem že večkrat zapisal. Če pa je problem v “enoumju” (te besede tudi ne maram, ker mislim, da bo slej kot prej prišlo do konfliktov znotraj trojčka), potem bi isto lahko trdil tudi za Janšo.
Glede ponovnega štetja glasovnic:
Sploh ne razumem, kako so si Janša in njegovi podporniki sploh predstavljali oblikovati vlado, tudi če bi npr. SDS bila relativna zmagovalka volitev. Za t.i. veliko koalicijo se je že vnaprej vedelo, da nima šans. SDS+DeSus+SLS+SNS? Halo? Taka vlada ne bi zdržala niti eno leto! Janšo bi minirali na vseh področjih. DeSus in SNS bi se bunila glede cerkvenih in NOB tem, SLS bi bil non stop na tapeti zaradi predsednikovega brata, SNS in SLS bi se protivila prodaji določenega premoženja države tujcem, zaradi SNS pa bi verjetno proti vladi glasovala tudi manjšinska poslanca, da zgražanja na ravni EU (tako kot v primeru Haiderja in LePena) sploh ne omenjam. Države sploh ne bi obvladoval Janša, ampak vzdušje konstantne vladne krize. Zbrka! Res ne razumem, kako je lahko za kogarkoli to sprejemljivejša rešitev. Moje mnenje je dokaj pragmatično in neokuženo z ideologijo. Po dolgem času se je pokazala priložnost, da vlado oblikujejo porogramsko sorodne stranke, kar daje vso možnost nemotenemu izpolnjevanju političnega programa. Tu ne bo več izgovorov, da nekdo od znotraj sabotira vlado (Drnovšek se je glede tega izgovarjal na SKD in kasneje na SLS, JAnša pa na DeSus). Čez štiri leta (kar je relativno kratka doba) se bo potegnilo črto in ponovno preizkusilo voljo volilnega telesa. Takrat izgovori (vsaj pri meni) ne bodo “palili”.
Sam sem za izid volitev in prihodnjo zamenjavo oblasti vesel toliko, kot sem bil pred štirimi leti. Obakrat se mi je zdelo, da je sprememba dobrodošla.
September 24th, 2008 at 08:57
@pris: obcudujem tvoje komentarje.. poskusas razloziti stvari, ki so ljudem povsem banalne, pa vendar jih ne razumejo..
September 24th, 2008 at 09:03
Pris, imaš prav za možno koalicijo, ampak se mi zdi, bi vseeno počepnil tudi desus in sns glede na zadnje leto… Ni nujno, da se ne bi obdržala, ima podobne šanse kot izvoljena, ki jo bodo trgali drugi razlogi. In ja, spremembe podpiram, ampak glede na zgodovino še ne.
Nočem spet bluzit o šestdesetih letih komunizma, a sosedje so imeli za metlo hdz, čehi lustracijo, naši so pa non stop pri koritu…
Dva trdna mandata bi po moje morala bit, potem pa naj pridejo nazaj in seveda kaj novega ponudijo.
September 24th, 2008 at 09:12
točno tko je, kot mora bit. in tko je blo tud leta 2004 in vobče zmeri.
ljudstvo se – po ustavi – ne more motiti. zato za vse variante, “ki bi morale biti”, velja, da niti slučajno ne smejo biti. vsaka možnost – razen obstoječe – je namreč slabša: če bi bila boljša, ne bi bila možnost, ampak resničnost.
skratka, dejte že nehat jamrat. po vsakih volitvah polovica idiotov jamra in teži. če vas je dovolj, zamenite vlado. če vas ni – zamenite ljudstvo.
September 24th, 2008 at 09:14
@barbi:
Tako SNS kot tudi SLS imata izrazito specifično volilno bazo in kakršnokoli odstopanje od osnovnih usmeritev (nacionalni interes, NOB, cerkev) bi lahko pomenil potop. Dvomim, da bi DeSus in SNS “počepnila” zaradi lepšega. Erjavec že sedaj izsiljuje, izsiljeval pa je tudi pod Janšo. Jelinčič pa je itak tak kaliber, da bo počepnil le ob primernem poplačilu, kot je to počel tudi pod Janševo vlado, kadar je zatajil DeSus.
HDZ pa v tem kontekstu ne bi omenjal, glede na njihovo “divjo privatizacijo”, ob kateri so naši izpadli pravi amaterji.
September 24th, 2008 at 09:33
NArod je po večini izbral Janšo, v Ljubljani so pač odprli več rdečih piksen in zgodilo se je tisto česar sem se bal. Bi pa rad videl spisek za vodenje države od 2000 do 2004, kaj so naredili dobrega. Aja, najbrž so že pozabili….
Srčno upam, da se ob ponvenm štetju glasov tehtnica obrne in pa da glasovi iz tujine na to še kaj primaknejo k SDS ker drugače bomo tanko piskali!
September 24th, 2008 at 09:37
“NArod je po večini izbral Janšo” – ce ne zmaga jansa, potem so napacno steli glasovnice, kali?
September 24th, 2008 at 09:44
Po čem to sklepaš? Ali na volitvah 2004 niso ponovno prešteli glasov v nekaterih volilnih enotah? Na pobudo koga že?
Če bodo ponovno zahtevali štetje, kar jim zakonodaja to tudi dopušča, so lepo navedli zakaj bodo to zahtevali.
September 24th, 2008 at 10:12
ja felix – leta 2004 so zahtevali ponovno štetje. in to SDS.
September 24th, 2008 at 10:13
Moram priznati, da tako kakovostnih debat na tem blogu nisem navajen.
GrandFelix: a ni Janša 4 leta nazaj zahteval ponovno štetje glasov za DeSUS, pozneje jih je pa vzel v vlado? Nisem siguren, a se mi zdi, da sem to nekje prebral.
Se pa strinjam z Jožetom P. Damijanom – tudi ‘poraženec’ lahko odide dostojanstveno. LDS pred štirimi leti tega ni znala (pa poglej, kje so). Kot kaže tudi JJ tega ne zna.
Sicer pa – SDS in JJ sploh nista izgubila (podpora je skoraj identična tisti 4 leta nazaj), izgubila je desnica…
September 24th, 2008 at 10:26
Škoda, da 90th ni bilo v S_love_niji bratomorne vojne, posiljevanja atamanov in iztaknjenjenih zrkel iz lobanj.
Bi vsak vsaj uniformo iz naftalina izvlekel in j’z bi se do zd’j fino , v Amsterdamu etabliral.
Silly me! Heh :;( rad ‘mam to deželico s čisto vodo.
http://www.youtube.com/watch?v=D3FEJL1PiA8
September 24th, 2008 at 10:36
Se opravičujem za lapsus in vzamem nazaj napisano. Preihtro sem napisal brez da bi še enkrat preveril… Se oproščam.
Robi, nevem v čem vidite problem, če se na nekaterih volilnih enotah ponovi štetje? Kaj je tu spornega?
September 24th, 2008 at 10:43
Felix, ponovno štetje se mi ne zdi sporno, bolj me zanima, kako bi Janša v primeru relativne zmage oblikoval vlado. Ne razumem tudi, kako lahko trdiš, da je narod po večini izbral Janšo. Zaenkrat še vedno izgleda, da je narod po večini izbral Pahorja, če pa se gremo igrico levo:desno, je razlika še bolj očitna.
September 24th, 2008 at 10:46
GrandFelix, počakaj, zdaj se pa malo zapletaš…
Saj ne pravim, da je sporno (čeprav s tem dvomijo v delo ljudi, ki so na projektu volitve delali), ampak malo nazaj si rekel, da so drugi tudi to počeli (in jih opravičeval), pa vidiš, da niso.
Se mi zdi, da prej kot priznajo izide, prej lahko gre Slovenija naprej.
September 24th, 2008 at 11:02
Od neveljavnih glasovnic zagotovo ne bo koristnega učinka. Morda kaj spremenijo glasovnice iz tujine, a najverjetneje se bo zamenjalo le kako ime med izvoljenimi. Kakšna pa bi sploh bila alternativa? Kot je že Pris pokazal, je na drugi strani precej nerodna kombinacija. Potem je že bolje, da se protagonisti na oblasti zamenjajo.
September 24th, 2008 at 11:07
P.s.: Pris se sicer v veliko stvareh moti, ker piše na pamet. V resnici se je stopnja revščine znižala, prav tako brezposelnost, in to ne glede na izbiro metodologije. Vinjete seveda niso dolgoročni projekt.
September 24th, 2008 at 11:39
Na dan ko smo izvedeli, da je umrla prečudovita igralka Sonja Savić, ti onesnažuješ z enim Janšo. Boli me kurac za njega, on je pase, kot je Sonja, le da bo ona ostala vedno v naših srcih in spominu. Naj ji bo lahka zemlja.
September 24th, 2008 at 11:48
Robi, malo nazaj sem rekel to in sem se na to tudi opravičil. In še še enkrat opravičujem. Bo ok?
Se pa strinjam, prej kot priznajo izide, boljše je, ampak naj bo vse tako kot mora, drugače bo že štart pokvarjen, se ti ne zdi?
September 24th, 2008 at 11:49
Village People, Sonja Savić?
September 24th, 2008 at 11:53
Ne vem od kod ti ideja, da je štart pokvarjen… Če so vsi ostali priznali izide, zakaj jih tudi SDS ne more?
September 24th, 2008 at 11:56
@Pris, kako lahko sklepam da po večini? Poglej si volilne rezultate. 5 SDS :3 SD. Po tem skelpam. Lahko si pa tudi pogledaš prvi dve slikce v naslednjem prispevku http://www.rtvslo.si/modload.php?&c_mod=rnews&op=sections&func=read&c_menu=42&c_id=183375
Mislim, da je kar veliko krajev kjer narod podpira SDS.
September 24th, 2008 at 12:00
Robi, ciljaš na to varianto, da če smo mi tako rekli potem morate tudi vi oz. ostali? A ni to malo v nasprotju z demokracijo?
V primeru štetja glasov sploh ne vidim predmet debate ali karkoli. Seveda v primeru, da se najde sum, da je štetje glasov v nekem okraju res pod vprašajeem, če ni potem se strinjam stabo.
September 24th, 2008 at 12:15
Sonja Savić je igrala vidno vlogo v dveh najbolj nagrajenih slovenskih filmih. V Kruh in mleko ( izbran med deset najboljših slofenskih filmov vseh časov) in Od groba do groba. Oba je režiral Jan Cvitkovič.
Drugače je pa blestela v srbskih filmin iz osemdesetih: Šećerna vodica, Davitelj protiv davitelja, Mi nismo anđeli… Bila je lepa in pametna. Je imela pa velik problem, kot cela njena generacija iz osemdesetih v Beogradu – heroin. Umrla je podobno, kot njena kolegica tudi genijalka (celo boljša od Iva Pogoreliča) Megi Stefanović, ki je umrla na kartonu. Zaradi heroina je umrla cela skupina EKV, razen Žike Todorovića, ki je bil bobnar, ma se je odločil, da bo igralec. Lahko se ga spomniš iz Kustinega filma Bela mačka…, ko je igral smešni lik Dadana. To je tisti, ki žonglira z bombami in poje “ja sam pitbul”
Cvitkovič jo je konec devedesetih spravil nazaj v igro, toda ves honorar, ki ga je dobila za Kruh in mleko je zapravila za…
Težko ji je bilo živeti pod Miloševićem, kot je nam bilo pod Janšo. Ona se je rešila srbske bede, upajmo, da je prišel čas, ko smo se v Sloveniji tudi mi rešili bednikov ala Janez Janša in kompanija. Levičarski pozdrav.
September 24th, 2008 at 12:17
Overdose je vedno znak za žalost, Village People. Plusi in minusi sestavljajo življenje. Eni vidijo več plusov, drugi več minusov, odvisno kaj in zakaj gledajo.
September 24th, 2008 at 12:18
Če povzamem tvojo razlago, nam priporočaš overdose? Ne, hvala. Ti pa lahko, če hočeš.
September 24th, 2008 at 12:29
Robi, še vedno ne razumem. Vedno sem mislil, da je osnovni delec volitev volivec, ne pa volilna enota ali volilni okraj. In VEČINO tvorijo volivci. Nihče ni zanikal, da ima SDS veliko podporo, nima pa večinske. Več volivcev se je namreč izreklo za SD, ki je “zmagala” tudi pri statistiki glede na volilne okraje (46 : 41). Tvoja trditev, da je “narod po večini izbral Janšo”, še vedno ne drži.
September 24th, 2008 at 12:34
Pardon, predhodni komentar je namenjen Felixu.
September 24th, 2008 at 12:41
Village People: Umrla je Sonja Savić?
((((
Ostalim: Ne bom odgovarjala vsakemu posebej, sem vse povedala zgoraj.
September 24th, 2008 at 13:11
Če je Janša druga opcija bivšim komunistom, naj raje vlada Stalin!
September 24th, 2008 at 13:35
Ah no; bolj se Savićke je spomnem V filmu : “Una”. Po istoimenem romanu Mome Kapor_ja v glavni ulogi s Šerbedjio!
September 24th, 2008 at 13:46
@Partizan: Golobiča baje imenujejo Stalin (beri pri Pavlu, link v postu).
Poglej tu.
@Štulič: Ja, Una. Žalostna sem.
Napisala sem kilometrski komentar, ki mi je ušel.
((( Grem pisat jovonanovo.
September 24th, 2008 at 14:27
[...] « Janša je za Slovenijo najboljša opcija 24 09 2008 [...]
September 24th, 2008 at 14:29
Pod to vlado so istospolni partnerji dobili pravico do registracije, kar ji štejem v plus. Ti tudi, Dajana, a ne?
September 24th, 2008 at 16:31
Kaj pa bi lahko drugega pričakoval od tako konzervativne osebe, ki vidi v kolumnah Maxa Modica moralno grožnjo družbi, drugega kot da voli avtoritativnega Janeza Janšo. No to tko by the way, ampak kar hočem povedati je, da kar si zgoraj naštela name ni imelo takega vpliva, da bi jim lahko opravičil neverjetno poslabšanje kupne moči in katastrofalnega programa na RTV, ki ga je zjebal novi zakon, da drugih neumnosti ne naštevam. Ne trdim, da bo zdaj nevem kako vse bolje, ampak slabše kot v tem mandatu pa res že ne more biti.
September 24th, 2008 at 16:44
@Oja: Tega sploh ne vem. Če so ljudje s tem zadovoljni, potem je seveda v redu.
@avon: Kaj bi kdo drug pričakoval od koga, ki se mu zdi propagandiranje pornografije po medijih v redu??? Poglej, kaj je nastalo iz tega v Nemčiji! Tretjina Nemcev vsak dan uživa v pornografiji. TRETJINA NEMCEV (Nemcev je 80 milijonov). V Nemčiji vsak teden ubijejo enega otroka, tam se množijo pedofili kot gobe po dežju. Nekdo mi je rekel, da so Nemci že tako razvajeni, da bi fukali samo otroke!!!! A bi rad to, ali kaj????? No, saj se Slovenija temu trendu približuje. Če pogledamo 24ur.com, pa Požar report…
Glede RTV-ja. Ne vem, jaz televizije sploh ne gledam. Če bi morali Janšo zamenjati zaradi RTV-ja… Ja, super, s tem boš rešil prihodnost Slovenije.
September 24th, 2008 at 17:10
Ne ocenjuj dneva pred nočjo, take članke kot je ta, bi sam pričakoval šele po štirih letih vladanja Boruta, ko bi bilo jasno kako je opravil svoje delo. Tega, da nekateri ne prenesejo poraza in zahtevajo ponovno štetje, ti pa to podpreš in to o komunistični miselnosti, bi pa na tvojem mestu raje izpustil.
BTW: Če je na strani 24 ur prisotna pornografija pa prvič slišim, sam jo še nisem zasledil pa to stran spremljam že več let.
September 24th, 2008 at 17:15
avon: na 24ur.com je prisoten slavni slovenski pornolog Max Modic.
Glede ocenjevanja dneva pred nočjo… no, saj še niso prešteli glasovnic iz tujine hahaha. Lahko se še vse skupaj obrne.
Tukaj Pahorjevo mnenje o tem.
September 24th, 2008 at 18:59
Bi samo komantirala par ukrepov, ki jih je sprejela SDS.
Plače so povišali zaradi hudega pritiska sindikatov kot odziv na divjo inflacijo in ne zato, ker bi jih skrbelo, da ljudje s 566€ minimalne plače ne morejo preživeti. Lahko sicer trdijo drugače, a če pogledamo v širšem kontekstu, mislim, da lahko vidimo korelacije med enim in drugim.
Kar se tiče zmanjšanja brezposelnosti, pa sploh ne morem verjet, da verjamete takšnim trditvam. Pa je morda kdo povedal kako so zmanjšali brezposelonst? Vsi, ki imate možnosti vpogleda v to, boste pritrdili, da je JJ vlada to naredila dobro in zvito. Vsem, ki so bili na Zavodu za zaposlovanje več kot par let so jih napotili na obvezne seminarje tipa: Kako se naučim najti službo. Seveda, če se tega seminarja nisi udeležil, si pač moral leteti z Zavoda. Kot pravi vlada, prostovoljno, ker se pač nisi potrudil in se izobrazil kako si najti službo. Vse lepo in prav. Ampak kaj ko bi bi te na teh izobraževanjih kaj pametnega naučili. Po pripovedovanj tistih, ki so se jihz udeležili, lahko povem, da se je vsem zdelo izpod časti, da prideš tja in te učijo kako napisati prošnjo za službo. Pa lepo vas prosim. To pa mislim, da zna čist vsak, sej ne vem kaj si potem delal v šolah in faxu, če takšnega znanja nisi osvojil in med študijem napisal prošnjo ali dve. In zato ni čudno, da se je folk raje izpisal z Zavoda, pač ni dobival tiste mizerne vsote denarčkov, a si vsaj ohranil dostojanstvo, kot pa da te učijo o nečem kar ti je tako in tako samoumevno. Namesto, da bi te naučili kaj uporabnega, no, čeprav verjamem, da je uporabno za nekatere tudi pisanje prošenj, bi lahko denar namenjen temu, namenili ot spodbujovalne ukrepe za zaposlovanje mladih ob prvi zaposlitvi. No, ampak zgodba se tu še ne konča. Če smo bili pri mlajših, pa se brezopselnost prav tako ni znižala na račun vnovičnega zaposlovanja, temveč izpisovanja iz registra brezposlenih.
Sam pojem registrirana brezposelnost, ki se ga tako radi poslužujejo, ne pomeni čisto nič drugega, kot to, kdo je prijavljen na Zavodu. In verjemite, poznam kar nekaj takšnih, ki niso v delovnem razmerju, delajo pač honorarno, prek avtorskih ali podjemnih pogodb. Ti bi se lahko prijavili na Zavod, pa se te pravljične številke bistveno spremenile. Govoriti je treba o brezposlenosti vseh delavno aktivnih ljudi in ne le tistih, ki so prijavljenih na Zavodu. Kam so torej šli vsi ljudje, ki so bili prej prijavljeni na Zavodu? Ja, so pač na socilani podpori. Drug problem pa je v tem, da so starejši prav tako dobili ponudbo, da se lahko z Zavoda izpišejo. Nekateri so bili takšni, ki so bili dlje časa prijavljeni na Zavodu, a v parih letih niso dobili službe. Takšni so težje zaposljivibile tako lepe
September 24th, 2008 at 19:52
Bi samo komentirala par ukrepov, ki jih je sprejela SDS.
Plače so povišali zaradi hudega pritiska sindikatov kot odziv na divjo inflacijo in ne zato, ker bi jih skrbelo, da ljudje s 566€ minimalne plače ne morejo preživeti. Lahko sicer trdijo drugače, a če pogledamo v širšem kontekstu, mislim, da lahko vidimo korelacije med enim in drugim.
Kar se tiče zmanjšanja brezposelnosti, pa sploh ne morem verjet, da verjamete takšnim trditvam. Pa je morda kdo povedal kako so zmanjšali brezposelnost? Vsi, ki imate možnosti vpogleda v to, boste pritrdili, da je JJ vlada to naredila dobro in zvito. Vsem, ki so bili na Zavodu za zaposlovanje več kot par let so jih napotili na obvezne seminarje tipa: Kako se naučim najti službo. Seveda, če se tega seminarja nisi udeležil, si pač moral leteti z Zavoda. Kot pravi vlada, prostovoljno, ker se pač nisi potrudil in se izobrazil kako si najti službo. Vse lepo in prav. Ampak kaj ko bi bi te na teh izobraževanjih kaj pametnega naučili. Po pripovedovanj tistih, ki so se jih udeležili, lahko povem, da se je vsem zdelo izpod časti, da prideš tja in te učijo kako napisati prošnjo za službo. Pa lepo vas prosim. To pa mislim, da zna čist vsak, sej ne vem kaj si potem delal v šolah in faxu, če takšnega znanja nisi osvojil in med študijem napisal prošnjo ali dve. In zato ni čudno, da se je folk raje izpisal z Zavoda, pač ni dobival tiste mizerne vsote denarčkov, a si vsaj ohranil dostojanstvo, kot pa da te učijo o nečem kar ti je tako in tako samoumevno. Namesto, da bi te naučili kaj uporabnega, no, čeprav verjamem, da je uporabno za nekatere tudi pisanje prošenj, bi lahko denar namenjen temu, namenili kot spodbujevalne ukrepe za zaposlovanje mladih ob prvi zaposlitvi. No, ampak zgodba se tu še ne konča. Če smo bili pri mlajših, pa se brezposelnost prav tako ni znižala na račun vnovičnega zaposlovanja, temveč izpisovanja iz registra brezposelnih.
Sam pojem registrirana brezposelnost, ki se ga tako radi poslužujejo, ne pomeni čisto nič drugega, kot to, kdo je prijavljen na Zavodu. In verjemite, poznam kar nekaj takšnih, ki niso v delovnem razmerju, delajo pač honorarno, prek avtorskih ali podjemnih pogodb. Ti bi se lahko prijavili na Zavod, pa se te pravljične številke bistveno spremenile. Govoriti je treba o brezposelnosti vseh delavno aktivnih ljudi in ne le tistih, ki so prijavljenih na Zavodu. Kam so torej šli vsi ljudje, ki so bili prej prijavljeni na Zavodu? Ja, so pač na socialni podpori. Drug problem pa je v tem, da so starejši prav tako dobili ponudbo, da se lahko z Zavoda izpišejo. Nekateri so bili takšni, ki so bili dlje časa prijavljeni na Zavodu, a v parih letih niso dobili službe. Takšni so težje zaposljivi in zato, so jim pač ponudili, da se izpišejo, ker kot so rekli nekaterim med njimi, “vam vsaj ne bo treba hoditi vsake tri mesece na Zavod in se zagovarjati, zakaj vas nikjer ne vzamejo”. Nekateri primeri pa so bili takšni, da recimo niso zdravstveno sposobni za opravljanje dela primernega njihovi izobrazbi, ali pa bi ga lahko opravljali le za 4 ure in zato niso dobili zdravstvenega potrdila, da lahko opravljajo delo osem urnega delavnika. Ker pač večina delodajalcev stremi k temu, da ima delavca za 8 ur, so to zopet težje zaposljivi ljudje. Seveda so bili napoteni na invalidsko komisijo, ampak, da ti uspe dobiti to pokojnino, moraš biti tako in tako na pol mrtev, ali pa za na invalidski voziček. In kaj potem s takšnimi, ki se znajdejo na sivem polju? Ja, nič, tudi njim so ponudili možnost, da se izpišejo, saj tako in tako ne morejo delati oziroma ne ustrezajo razpisanim pogojem za delo. No, to je enih par vzrokov, zakaj se je brezposelnost, mislim, registrirana brezposelnost zmanjšala.
Da se razumemo, sploh ne zagovarjam tistih, ki so raje na zavodu kot pa, da bi si poiskali službo, ali pa šli delati na delovno mesto izpod svoje izobrazbe. Čeprav, potem se vprašaš, zakaj si hodil v šolo in na fax, če tako in tako in tako ni delovnih mest, kjer bi zaposlili izobražene ali visoko izobražene ljudi. Ne oni še naprej spodbujajo dijake, da naj gredo študirati, ne povedo pa jim, da bi si lažje ustvarili boljše življenjske pogoje (vsaj kaj se materialnih dobrin tiče), če bi se zaposlili kot trgovke / trgovci, natakarice / natakarji, kuharice / kuharji, razne mojstrice in mojstri (vodo- inštelaterji, elektro – inštelaterji…).
Kakorkoli že, pravim, da ta vlada ni nič naredila, da bi poveča zaposlenost prebivalstva, namesto tega se je ukvarjala s kozmetičnimi popravki, kako ZMANJŠATI (registrirano) BREZPOSELNOST!
September 24th, 2008 at 20:48
@Lee: Morda imaš prav, si pa je prizadevala, no. O tem smo debatirali tukaj, pred enim letom in punca, ki je diplomirala in pravzaprav dela magisterij in dolgo ni našla službe, jo je našla na Dunaju. Tu.
September 24th, 2008 at 21:02
@Dajana: Toliko o tem, kje se najde služba, ampak važno, da se.
September 24th, 2008 at 21:11
dajana,
hehe…., vsak ima svoje mišljenje in vsak izhaja iz svojega prav. Kar je prav in ni nič spornega.
Mene pa še vedno zanima, kdaj bomo imeli evropske plače?
Je to kdo vprašal Janšo ali Pahorja?
September 24th, 2008 at 21:19
Aja, glede tegale brezplačnega vrtca: kdaj naj bi to začelo veljati? Jaz sem avgusta še plačevala za oba, septembra pa je šel starejši v šolo. V mojem primeru je bil pač ljubezni trud zaman, kot bi rekel Shakespeare.
Kupna moč se mi je v primerjavi z letom 2004 poslabšala, in to konkretno. Redna služba in najmanj trije knjižni prevodi na leto očitno več niso dovolj, da se mi ne bi nekajkrat letno dogajali težki minusi že tri tedne po plači. Ja, kaj pa delam za založbe, ki so prijazno odklonile kadrovske spremembe in zato ostale brez lepega dela subvencij, kenede?
September 24th, 2008 at 21:36
Lee, Vlatka, Oja… hahaha jaz nisem PR vlade Janeza Janša, sem samo državljanka te države, ki hoče razumeti zadeve, ki se dogajajo okoli mene.
@Lee… Razumem tvoj problem, sem na istem. Zato bom odprla SP.
@Vlatka… Vprašaj Janšo ali Pahorja. Ne vem. (i) Pa saj si ti jasnovidka, morala bi videti, kdaj! (f)
@Oja: Kaj naj ti rečem? Morda pa bo v prihodnji vladi bolje?
September 24th, 2008 at 22:24
Lee, ni se zmanjšala samo registrirana brezposelnost, ampak tudi anketna brezposelnost, merjena po metodologiji ILO. Meritve po ILO so najbolj relevantni in mednarodno primerljiv kazalnik brezposelnosti.
Skratka, brezposelnost se je dejansko zmanjšala, zaposlenost se je povečala. Protivladni propagandisti so poleg laži o brezposelnosti, revščini in neenakosti (vse troje se je znižalo; neenakost najlažje merimo s koeficientom Gini) najprej razširjali laž, da se zaposlenost povečuje zaradi zaposlovanja v državnih službah, potem pa še Golobičevo laž, da je bila večina novo zaposlenih nizko plačanih tujcev v gradbenem sektorju. Oboje sta bili opozicijski laži, a sta se pri določenem sloju (tudi pri nekaterih znanih, čeprav polpismenih spletnih debaterjih) kar močno prijeli.
September 24th, 2008 at 22:39
Hvala za to, ervinator.
September 24th, 2008 at 23:06
dajana,
tu ni vprašanje moje jasnovidnosti. Tu je konkretno vprašanje za njiju.
Kar pa pravi moja jasnovidnost, je, da bo do evropskih plač še daleč. (Dokler se spet ne zamenja vlada.)
Če bo Janša spet predsednik, se zna zgoditi tudi to. Če pa bi zmagal Jelinčič, ne bi bilo problema.
A kaj, ko je folk tako slep?
September 24th, 2008 at 23:34
To, da je JJ vlada uvedla pri nas zakon, ki prepoveduje nadomestne gradnje
(pred mesecem sem bila šokirana, ko sem se oglasila na upravni enoti z željo,
da postavim zraven moje stare hiše novo in staro podrem, in so mi rekli, da nimam šans. Imam ogromno parcelo, prostora je zadosti, sosedje daleč vstran. Ne. Zidam lahko samo na istem mestu. Kje pa naj živim med tem.
V šotoru?) je zame osebno zadosten razlog, da takšne vlade ne rabim.
September 24th, 2008 at 23:34
Ja, folk je slep.
A jaz ga imam zelo rada (folk). In grozno mi je zaradi tega. Ker so ljudje tako slepi.
September 24th, 2008 at 23:44
haha Vida, a je zaradi tebe izgubil? (l)
September 25th, 2008 at 07:10
meni se pa vse bolj dozdeva, da si ti slepa
September 25th, 2008 at 07:30
Meni se pa dozdeva, da bom tvoje mnenje ignorirala, ker je tako nepomembno. (i)
September 25th, 2008 at 08:35
Dajana,
pouk iz splošne izobrazbe:
O komunistih lahko govorimo le izven parlamentarnega sistema oblasti. Komuniste namreč determinira avangardnost. Oni so edini nosilci in zagovorniki delavskih interesov.
Takoj, ko gre komunistična ideja na demokratične volitve, kjer se lahko volivci svobodno odločajo med različnimi strankami in možnostmi, komunizem pade v vodo. Ostane jim le še specifičen (levi) pogled na delitev družbenega kolača. In to je vse!
Ti Dajana le še piši, kar je te je volja, saj blog tvoj in živimo v svobodni deželi.
Vendar se zavedaj, vsak razumen in misleč človek s vsaj 100 pikami, bo ob preebiranju tvojih misli zamrmral v brado: “Lej jo, zagrenjeno tumasto babo, spet piše traparije”.
Jaz sicer ne mrmram tega, ampak ti polagam na srce, če želiš da spregledamo tvojo (desno) resnico, nam jo boš morala prikazati na manj radikalen (manj žaljiv) način.
September 25th, 2008 at 08:40
Rado: Pri meni so vsa mnenja, razen žaljivih, dobrodošla. Če ti misliš, da jaz nimam 100 pik, je to tvoj problem, ne moj.
Sem že pri Simoni videla, da ji rad razlagaš o čem mora pisat. Hej, jaz pišem o stvareh, o katerih SAMA določam. Če se strinjaš z mano, OK, če se ne, tudi OK.
A zaradi tega, če jaz pišem o stvareh, o katerih se ti ne strinjaš, še ne pomeni, da imam jaz 0 pik in ti 100, a razumeš?
In ravno to, kar ti praviš, je komunistično razmišljanje. Razmišljanje, ki dopušča samo eno mnenje, eno resnico, eno stranko. Je prav vseeno, kako se stranka zdaj imenuje! Komunisti rečejo: jaz imam prav, ti pa pojma nimaš. Radikalno, neradikalno… jaz ne pišem na žaljiv način, to je MOJE mnenje. In taka v resnici sem. Žalim pa ne.
September 25th, 2008 at 09:07
@Dajana: In ravno to, kar ti praviš, je komunistično razmišljanje. Razmišljanje, ki dopušča samo eno mnenje, eno resnico, eno stranko. Je prav vseeno, kako se stranka zdaj imenuje! Komunisti rečejo: jaz imam prav, ti pa pojma nimaš. Radikalno, neradikalno…
Ampak, a se ti ne zdi, da je bila takšna situacija ravno v času Janševe vlade??
Sicer je pa res zanimivo, da nekateri kar ne vidijo in ne vidijo korelacij me Janšo in politiko v nekdanji SFRJ. Tudi takrat ni bilo zaželeno, če si preveč govoril proti oblasti, je pa res, da si vedel kakšne posledice te čakajo, v prvem obdobju (Informbiro) si pač vedel, da si poslan na Goli otok, kasneje Revija 57 in J. Pučnik, ko je bil l. 58 aretiran in obsojen na devet let strogega zapora itn.. No in kaj imamo danes? Jaz bi temu rekla, kvazi demokracija. Sej res, da lahko poveš vse kar si misliš, čeprav to pod zadnjo vlado tudi ni bilo mogoče, saj si bil obtožen blatenja, ali pa so proti tebi vložili tožbo (zadnji primer finskega novinarja). Ampak mislim, da se te danes lotijo drugače, res je, tehnologija in družba gresta naprej in razvije se bolj sofisticiran način diskreditiranja in »kaznovanja«. Se ne bi čudila, če bomo izvedli o primerih, ko so bili »preveč svobodno misleči« tako ali drugače podučeni, kaj je prav in kaj ne. Recimo, pač nisi bil izbran na tem ali onem razgovoru za službo, pa kaj, si misliš, verjetno je bil kdo boljši. Ampak lahko se tudi vprašaš, morda pa nisem bil pripadnik prave stranke? Zna biti odgovor pritrdilen? To prepuščam vam. Prej omenjenih primerov v tej vladi ni manjkalo, na žalost.
In kar je najbolj žalostno je to, da Janša pravi, kako je bilo grozno v SFRJ, ko ni imel svobode »podčrtavanja delov dokumentov z zelenim flumasrtom«, ampak, a ne zna videti, da on zdaj dela isto, kar so nekoč delali v komunizmu. In potem nam ta človek očita tranzicijski trojček, mislim, da mu manjka samorefleksije. In to precej.
September 25th, 2008 at 09:20
Če je Janša najboljša opcija za Slovenijo, potem sem jaz najboljša opcija za papeža!
September 25th, 2008 at 09:32
Po pričakovanju,
se spuščaš z mano v verbalni dvoboj, vsebino pa puščaš vnemar.
Zmagaj v dvoboju, če ga tako jemlješ. Meni je vseeno.
Ampak še takšna verbalna zmaga ne more zakriti dejstva, da izhaja del tvoje izjave, citiram:
“Ne samo, da so ljudje zaslepljeni in resnično verjamejo, da jih bodo preoblečeni komunisti (LDS, SD, Zares)”,
iz napačno ugotovljenega dejanskega stanja, (glej definicijo o avantgardnosti komunizma v komentarju št. 54). Peroblečeni komunisti ? Komunizma namreč ni niti na deklarativni ravni (nobena o teh strank se ne imenuje tako), niti na vsebinski ravni (nobena od teh strank se ne zavzema za avangardnost mimo parlamenternega sistema, vse te stranke priznavajo svobodne volitve, nobena od teh strank se ne zavzema za splošno naconalizacijo privatnega premoženja – pač pa za slednje prihajajo posamični glasovi z desne, ki želijo nacionalizirati Šrotovo premoženje).
Ni vprašanje Dajana, ali imam prav jaz, ali imaš prav ti. Vsak se mora vprašati, ali trditve ustrezaju pogoju resničnosti. Tu je point!
LP
September 25th, 2008 at 10:11
@Lee: Janša je otrok take miselnosti in je otrok socializma in ravna ravno tako. Imaš seveda prav.

@Partizan: OK
@Rado: To, kar si ti povedal:
…………………………………………
Komunizma namreč ni niti na deklarativni ravni (nobena o teh strank se ne imenuje tako), niti na vsebinski ravni (nobena od teh strank se ne zavzema za avangardnost mimo parlamenternega sistema, vse te stranke priznavajo svobodne volitve, nobena od teh strank se ne zavzema za splošno naconalizacijo privatnega premoženja – pač pa za slednje prihajajo posamični glasovi z desne, ki želijo nacionalizirati Šrotovo premoženje)…
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
… je seveda res. Še vedno pa trdim, da so “trojček” preoblečeni komunisti. Tako, kot so preoblečeni komunisti tudi Janševiki, pa SLS itd itd, vsi tisti, ki živijo že desetletja na tem prostoru. Preoblečeni komunisti v tem smislu, da smo VSI hodili v malo šolo, pa v osnovno, pa v srednjo, pa na faklulteto (z Janšo in Pahorjem sem hodila še celo na isti faks, ne vem, kam je hodil Golobič, na FSPN ali na FF)… vsi smo hodili v socialistične-komunistične- enoumne šole, kjer so nas učili… to, kar so nas učili, enoumje. Saj vendar ni bilo drugega.
No, imaš prav!
Premalo sem vzpostavila v postu, da je seveda tudi Janša otrok socializma in preoblečen komunist. In hvala, ker si vzpostavil tudi drugo stran. In bila sem preveč radikalna. haha
September 25th, 2008 at 10:37
Samo tole o splošni izobrazbi glede komunizma kot ideje in sistema. Avantgardnost nima veze s tem, ali je politični sistem parlamentarna demokracija ali kateri drug. Komunisti še zdaleč niso edini zagovorniki delavskih interesov, praviloma pa so najslabši, saj delavcem škodijo. Komunistično idejo je na demokratične volitve poslal tudi Karl Marx. Težko bi rekli, da je zaradi tega komunizem padel v vodo; če je, je že pred tem.
September 25th, 2008 at 10:45
Seveda, ervinator. Na koncu koncev lahko rečemo, da je bil komunist že Jezus, ane?
Problem ni v ideji, problem je v tem, kaj ljudje, ki nekaj govorijo, imajo neke programe… kako potem vladajo, problem je v tem, kako to izgleda v praksi. Komunizem je bil povsod po svetu (kjer je bil samo enostrankarski sistem) kot vlada… katastrofa. Če pa je bil komunizem prisoten v socialistični stranki, kjer imajo večstrankarski sistem, je bil lahko uspešen. A pri nas do zdaj še ni bilo tako. Je pa res, da večstrankarskega sistem nimamo niti 20 let!
September 25th, 2008 at 11:23
Narobe, problem komunizma je že v sami ideji.
September 25th, 2008 at 11:26
Resnic ni več.
Resnica je ena sama. A vendar na to resnico ljudje gledamo iz različnih zornih kotov. In jo v skladu s kotom opazovanja tudi interpretiramo. Levičarji tako, desničarji zopet drugače.
In v tem je keč (po Ivu Hvalici
), v interpretacijah, do katere seveda ima vsak pravico. A vendar, če si misleč človek, ti interpretacija ni dovolj. Človek, ki se hoče dokopati do resnice, se mora odpovedati svoji ideološkosti, odvreči mora odvreči pisano paleto čustvovanja in občutka pripadnosti tem, ali onem. Hladno mora secirati tkivo, dokler se ne dokoplje do pravega bistva, tudi v primeru, če z rezultatom ni zadovoljen.
Lahko pa vsak človek ostane srečen na varnih okopih svoje ideologije, če si ne postavlja neprijetnih vprašanj in če noče poslušati neprijetnih odgovorov. Izbira je slehernikova.
September 25th, 2008 at 12:53
@ervinator: ahahaha Zakaj pa? Ker da ta ideja ljudem občutek, iluzijo svobode? Ker da ljudem občutek, da lahko sami nekaj naredijo zase (kdo je že rekel: sreče ti ne bo dala niti partija, niti država niti… kaj jaz vem kdo, do sreče se moraš dokopati sam!).
In kaj je sploh ideja komunizma? Tale bloger pravi, da pomeni ideja komunizma osvobajanje proletariata. In kaj je s tem narobe? Jaz si idejo komunizma razlagam takole: Vsak človek naj ima delo in naj za svoje delo dobi zaslužno plačilo. Če bolje dela, naj dobi več, če slabo dela, naj dobi manj, če sploh ne dela, naj ne dobi za to plačila, tako bo prislijen iti delat. Kaj pa se dogaja pri nas? Koliko ljudi ima sploh delo in kakšno plačilo dobijo za svojo delo? OK. Proletariat je bilo mišljeno (v Marxovih in kasneje Leninovih časih) najbrž za delavce za tekočim trakom. Oz. za fizične delavce. Saj takrat ni bilo veliko izobražencev oz. ljudi, ki bi se šolali… zato, da bi lahko dobili boljše ali pa nefizično delo.
In kaj imamo v Sloveniji zdaj? Koliko je pri nas proletariata? Koga sploh briga “navaden” delavec? In kaj in kdo je sploh delavec? Delavec je vsakdo, ki si s sadovi svojega dela zasluži denar, ki ga ima za preživetje.
@Rado: Dobro razmišljanje.
September 25th, 2008 at 14:31
Dajana, tvoj bloger komunist nima kaj dosti pojma o komunizmu. Napisal je, da je komunizem nauk iz katerega izhaja temeljna humana družbena ureditev, ki se ji reče socializem. To ni res, kvečjemu je obratno, kajti socializem je starejši pojem od komunizma, komunizem je le ena od sprevrženih oblik socializma. Potem ta bloger komunist še zatrdi, da komunizem ni sistem, ampak nauk iz katerega se sistem razvije. V resnici je komunizem lahko filozofska ideja, politični sistem in politična praksa. Kadar pri pisanju o komunizmu to ni jasno, je treba jasneje opredeliti kontekst. Da je komunizem v ideji osvobajanje proletariata, je floskula za množice, ki ne pove kaj dosti, saj je pod njo mogoče spraviti skoraj karkoli. Veliko več o komunizmu poveš, če v ospredje postaviš razredni boj in avantgardni razred. Marx vso zgodovino, družbo in človekove odnose pojasnjuje materialistično. Vsa zgodovina je bila zgodovina razrednih bojev, komunistična revolucija pa bo odpravila nasprotja med produkcijskimi silami in produkcijskimi odnosi. V brezrazredni družbi ni več prostora za delovanje trga, nadomesti ga avantgardni razred, skupina najsposobnejših izbrancev. Posameznik je lahko osvobojen le skozi delo, ki najbolj ustreza njegovim sposobnostim in nravi. Problem je, da v komunizmu o tem ne odloča posameznik sam, tako ko za alokacijo virov ne skrbi trg, ampak je odločanje prepuščeno izbrancem v avantgardi, nekakšnim multiplim firerjem.
September 25th, 2008 at 16:06
Če se vrnemo k temu, da tu niso zaželjeni žaljivi komentarji me zanima, zakaj si me žalila ti z “komunistom”
September 25th, 2008 at 16:24
ervinator: Torej komunistična ideja ni v redu, ker brezrazredne družbe ne more biti. Ali kot praviš ti: “V brezrazredni družbi ni več prostora za delovanje trga, nadomesti ga avantgardni razred, skupina najsposobnejših izbrancev.”
Se strinjam, ta ideja je utopična.
September 25th, 2008 at 17:20
Majhen popravek: v mojem komentarju namesto izaza “avantgardni razred” beri avantgarda.
September 25th, 2008 at 20:32
OK.
September 26th, 2008 at 13:58
V Slovenskem tedniku pravijo, da je Ljubljana požrešna.
http://tednik.najblog.si/
September 26th, 2008 at 14:05
Ko je dobri stari marx pisal svoje študije se mu je kdaj zataknilo in ni vedel kako zadevo peljati naprej. zato je uporabljal floskule kot so. DELAVCEM TOVARNE, RELIGIJA JE OPIJ LJUDSTVA… seveda, ko so ključavničarji brali te tekste so razumeli samo te floskule in ko so prišli na oblast so jih ponavljali kot papige. ti tretjerazredni ključavničarji niso bili komunisti, le mislili in delali so se da so. so bili navadni povzpetniki, ki so želeli moč in oblast. isto kot je danes…
September 26th, 2008 at 15:26
@Tomaž: O hvala.
@Village People: Vedno je bilo tako, da moraš gledati, kaj nekdo govori in kaj dela. Komunizem je najbolj zaslepil človeka. Mu dajal stalno neko iluzijo, neko svetlo prihodnost, ki ni in ni prišla…
September 26th, 2008 at 16:29
… ni in ni prišla še…
September 26th, 2008 at 17:06
Ima razloga da se napijemo. Gde je ta kafana??
September 26th, 2008 at 17:16
a se ga bomo napili, zato ker je volilna komisija zavrnila vse ugovore SDS-a???
September 26th, 2008 at 17:17
Janša časti, ker ga tukaj zagovarjam. Kaj si pa misli, da je.
September 26th, 2008 at 17:21
Dajana a nisi ti Kaloha Kalčija Kahlo volila in njegovo Lipo Lipico Lipko….
September 26th, 2008 at 17:25
Ah, Janez, vmes je Kaloh Pečeta ovadil, ker mu je grozil, ker mu je… Ah, preberi si moj post spodaj “Zakaj ljudje mislijo, da je politika kurba”, ne da se mi razlagat. Mimogrede: Dejan Kaloh je izginil, izbrisal je svoj blog. Pisala sem mu mejl, ni nobenega odgovora. No, kar je dobro pri vsem, je, da Lipa ni prišla v parlament. Sicer sem pa volila Listo za čisto vodo, ki bi jo moral voliti vsak zaveden Slovenec. Tudi ta ni prišla v parlament.
September 26th, 2008 at 17:35
Hehe, nekoč dobra blogerska prijatelja sedaj sovražnika? Ja zavedni Slovenec bi moral voliti Janeza, ker Janez je tisti ki nas bo rešil!
September 26th, 2008 at 17:37
Janez: Ne razumeš. Dejana podpiram in bi naredila isto, kar je naredil on. Peče je pokazal ponarejen dokument in Dejan je to povedal. Zato so mu strankarski kolegi grozili. Dejan jih je ovadil (preberi tisti post, no). Zdaj je Dejan izginil, očitno mu še grozijo.
September 26th, 2008 at 17:44
Noben mu ni grozil Zagorac je videl meglo v Mariboru in kar je tudi res za tisti dan. Peče ni ponaredil ničesar. Dokument, ki ga je pokazal je bil ponaredek izpred nekaj let. Kljub temu pa je Kaloh vsepovsod nekaj dolžen, mislim da tudi “malemu”. Ne maram ljudi, ki govorijo eno in delajo drugo. Verjetno je tudi Krambergerja “napizdil”, da se je vozil za njega po Kranju z Bugattijem. Ima veliko srečo da ga napaja “tuji ” kapital.
September 26th, 2008 at 19:04
Janez: Ne vem. Vse je samo rekla-kazala in Dejan je izginil.
September 26th, 2008 at 19:22
Dejan ni izginil, iz rahlo meglenega Maribora se smeje vsem, ki jih je prepeljal žejne čez vodo. Najbolj pa volivcem, ki so izkazali zaupanje v Lipo.
September 26th, 2008 at 19:50
OK.