Kako izboljšati boljše spolno delovanje moških

Če želite v postelji ohraniti spolno aktivnost celo noč, niste sami.

Mnogi moški iščejo načine za izboljšanje spolne uspešnosti. To lahko vključuje izboljšanje obstoječih problemov ali iskanje novih načinov za zadovoljevanje partnerja.

Na trgu je veliko tablet za izboljšanje vzdržljivosti v posteljnih aktivnostih (Kamagra je naprimer sredstvo, ki prične delovati v 30 minutah), vendar obstaja veliko preprostih načinov, kako ohraniti trdnejšo erekciijo in poskrbeti, da vaš seks traja dlje, ne da bi morali obiskati lekarno.

Ne pozabite, da vaš penis deluje na krvni tlak, in poskrbite, da vaš cirkulacijski sistem deluje v najvišji formi. V bistvu je to dobro za vaše srce dobro za vaše spolno zdravje.

Nadaljujte z branjem in poiščite druge preproste načine za izboljšanje spolne uspešnosti.

  1. Ostanite aktivni

Eden najboljših načinov za izboljšanje zdravja je vadba srca in ožilja. Seks lahko zviša vaš srčni utrip, redna vadba pa lahko pomaga pri vaši spolni uspešnosti, tako da ohranja vaše srce v formi. Trideset minut vadbe, kjer se spotite, kot je tek in plavanje, lahko naredi čudeže za povečanje vašega libida.

  1. Jejte sadje in zelenjavo

Nekatera živila vam lahko pomagajo povečati pretok krvi. Ta živila so:

  • Čebula in česen. Ta živila morda niso odlična za zadah, vendar lahko pomagajo pri prekrvavitvi vašega penisa.
  • Banane. To sadje, bogato s kalijem, lahko pomaga znižati krvni tlak, kar lahko koristi spolnim procesom in poveča spolno zmogljivost.
  • Čili. Naravna začinjena hrana pomaga pri pretoku krvi, saj zmanjšuje hipertenzijo in vnetje.
  1. Jejte meso in maščobe

Tukaj je še nekaj živil, ki vam lahko pomagajo doseči boljši pretok krvi:

  • Omega-3 maščobna kislina. Ta vrsta maščobe poveča pretok krvi. Najdete jo v lososu, tuni, avokado in olivnem olju.
  • Vitamin B-1. Ta vitamin pomaga, da se signali v vašem živčevju hitreje premikajo, vključno s signali iz možganov na vaš penis. Najdemo ga v svinjini, arašidih in fižolu.
  • Jajca. Jajca imajo večje vsebnosti vitaminov B, jajca pa pomagajo tudi uravnotežiti raven hormonov. To lahko zmanjša stres, ki pogosto zavira erekcijo.
  1. Zmanjšajte stres

Stres lahko vpliva na vsa področja vašega zdravja, vključno z vašim libidom. Stres poveča vaš srčni utrip (na slab način) in zviša krvni tlak. Oba sta škodljiva za spolno uspešnost.

Psihološki stres lahko vpliva tudi na doseganje erekcije ali doseganje orgazma. Telesna vadba je odličen način za zmanjšanje stresa in izboljšanje zdravja. Pogovor z vašim partnerjem o tem, kaj vas teži, deluje pomirjevalno in hkrati okrepi vajin odnos.

Stres lahko sproži slabe navade, kot sta kajenje ali uživanje alkohola, kar lahko škoduje vašemu spolnemu delovanju.

  1. Znebite se slabih navad

Tista navada, na katero ste se oprli, da bi se sprostili, na primer kajenje in uživanje alkohola, lahko negativno vpliva na vašo spolno uspešnost. Čeprav študije kažejo, da lahko malo rdečega vina izboljša cirkulacijo, ima preveč alkohola lahko škodljive učinke.

Stimulanti zožijo krvne žile in so povezani z impotenco. Zmanjšanje ali prenehanje kajenja je eden prvih korakov za izboljšanje učinkovitosti v posteljnih aktivnostih.

Zamenjava slabih navad z zdravimi, kot sta na primer vadba in dobro prehranjevanje, lahko pomaga povečati spolno zdravje.

  1. Pojdite na sonce

Sončna svetloba ustavi telesno proizvodnjo melatonina. Ta hormon nam pomaga, da spimo, pomaga pa tudi, da “utišamo” naše spolne nagone. Manj melatonina pomeni potencial za več spolne želje. Preživljanje časa na prostem lahko pomaga prebuditi vaš spolni nagon, zlasti v zimskih mesecih, ko telo proizvede več melatonina.

  1. Masturbirajte, da izboljšate trajanje v postelji

Če pri spolnem odnosu ne zdržite tako dolgo, kot želite, boste morda potrebovali nekaj prakse. Medtem ko je seks najboljši način za vadbo za daljše trajanje, vam masturbacija lahko pomaga pri tem. Vendar, kako masturbirate, je zelo pomembno, saj je lahko učinek masturbacije tudi negativen. Če se z njo popolnima zadovoljite, lahko nenamerno odvzamete užitek ob seksu vašemu partnerju. Zato, predvidno pri količini masturbiranja.

  1. Bodite pozorni na svojega partnerja

Seks ni enosmerna ulica. Posvečanje posebne pozornosti željam partnerja je pomembno, saj ne samo, da pri tem uživa partner, ampak vam lahko pomaga tudi pri trdoti erekcije in trajanju spolnega odnosa. Pomembno je, da se s partnerjem pogovorita o vaših željah o seksu.

Spreminjanje tempa ali osredotočenost na partnerja, medtem ko seksate, lahko za vas prinese bolj prijetno doživetje.

  1. Poiščite več pomoči, če jo potrebujete

Če imate erektilno disfunkcijo, Peyronievo bolezen ali druge diagnosticirane motnje, boste morda potrebovali zdravljenje. Ne oklevajte in se pogovorite s svojim zdravnikom, kako lahko rešite vaše težave. Na voljo je tudi več oblik zdravljenja v obliki zdravil, kot so Viagra, Cialis in Kamagra.